Loading
อันดับในชาร์ท: 0
%  78 12 10
Vote 
เพลงอินดี้ ซึ่งศิลปินอิสระได้สร้างสรรค์ขึ้นนี้ แต่ละเพลงมีลิขสิทธิ์ ห้ามคัดลอก ดัดแปลง หรือ นำไปใช้โดยไม่ได้รับอนุญาตเด็ดขาด หากละเมิดจะถูกดำเนินการทางกฎหมายอย่างถึงที่สุด ทั้งนี้ทางเว็บยินดีประสานและติดต่อระหว่างผู้ขออนุญาต และเจ้าของลิขสิทธิ์ ส่วนจะได้รับอนุญาตหรือไม่แล้วแต่เจ้าของลิขสิทธิ์
อัพโหลดคลิปเพลงนี้ที่คุณ ร้อง/เล่น ด้วยตัวคุณเอง ได้แล้ววันนี้
ระหว่างการทดสอบระบบหากพบข้อผิดพลาด กรุณาแจ้งที่นี่

เพลงอินดี้ ย่อนว่าฮัก(ลูกทุ่ง)

โชค ไชยแสง (chok)

คำร้อง : ศักดิ์ ข้าวจี่
ทำนอง : ศักดิ์ ข้าวจี่
เรียบเรียง : ศักดิ์ ข้าวจี่
ย้อนว่าฮัก          
Intro .........................................
1. ย้อนว่าอ้ายฮัก จำต้องจากห่างเจ้าไปไกล เฮ็ดอีหยังกะบ่ได่ เพราะหัวใจอ้ายอยู่กับเจ้า กินเหล้าเบิดไห ยอมใจกะยังบ่เมา อยากสิลืมไปกับน้ำเหล้า ได้จักคราวกะยังดี
2. ย้อนความฮักอ้าย หลีกทางให้ผู้ชายคนนั้น เห็นเขาเดินเคียงคู่กัน ใจอ้ายนั้นเจ็บช้ำฤดี โชคดีเถิดน้อง คู่ครองที่เขามั้งมี ต่างกับอ้ายจนจนอย่างพี่ สี่สิบดีกรีกอดแทนน้องนาง
3. สิเป็นจังได๋ หลายวันหลายเดือนผ่านปี ผู้ชายคนนี้ ยังฮัก ไม่สร่าง สิหลับตาลง คงเห็นแต่หน้านวลนาง เดินเคียงร่วมทาง อยู่ข้างๆ เพื่อเป็นแรงใจ
4. หลีกทางให้เขา อ้ายสิเศร้าสิเหงาซำได๋ บ่เป็นหยังอ้ายทนได้ถ้าเจ้าไปอยู่สุขสบาย เป็นห่วงแท้น้อ ย้านพ้อคนผูหลายใจเฮ็ดให้น้องต้องนอนฮ้องไห้ ให้คนจังอ้ายช่วยเช็ดน้ำตา
Solo.................
5. สิเป็นจังได๋ หลายวันหลายเดือนผ่านปี ผู้ชายคนนี้ ยังฮัก ไม่สร่าง สิหลับตาลง คงเห็นแต่หน้านวลนาง เดินเคียงร่วมทาง อยู่ข้างๆ เพื่อเป็นแรงใจ
6. หลีกทางให้เขา อ้ายสิเศร้าสิเหงาซำได๋ บ่เป็นหยังอ้ายทนได้ถ้าเจ้าไปอยู่สุขสบาย เป็นห่วงแท้น้อ ย้านพ้อคนผูหลายใจเฮ็ดให้น้องต้องนอนฮ้องไห้ ให้คนจังอ้ายช่วยเช็ดน้ำตา
...จบ...
ส่งเพลงนี้ให้เพื่อน
วันที่โพสต์ : 17 ต.ค.2552,02:12น. ||125.26.136.166
จำนวนผู้ชม : 3191 คน
แสดงความคิดเห็น : 1 ครั้ง
โพสต์โดย


จาก: ssk_pol
เข้าร่วม: 15 ปีก่อน
เพลง: 7
โพสต์: 0
เพลงแนะนำ
เพลงฮิต
เลือกแสดงเฉพาะ :

1

ขอเชิญร่วมแสดงความคิดเห็นครับ

คลิกที่รูป เพื่อแทรกรูปลงในข้อความ
  • Member :
    username
    password
  • Not a member :
    name
    email